Wynant-Broekaert
Huisstijl
Het logo kreeg een make-over. De leesbaarheid en frisse look loopt door in de verdere huisstijl. De catchy baseline "We have it" schopte het tot catchphrase en dan weet je dat het goed zit.
De herkenbaarheid van de campagnebeelden bereikt zijn effect zowel online als offline.





KBK - Kuurne Brussel Kuurne
Twee klassiekers gecombineerd. Met de finish van dit wielermonument zowat aan de ingang van de winkel in Kuurne moesten we hier gewoon mee aan de slag. Een fijne spot gefilmd in de winkel. Voor de regionale televisie.
Springmasjien
Lokaal ondernemen zoals ze bij Wynant-Broekaert doen, betekent ook geven. Omdat we hopen dat iedereen leuke momenten beleefde op een springkasteel, maakten we de Springmasjien. De opbrengst ervan gaat naar lokale projecten die een duwtje in de rug verdienen. A big heart, we have it.
Kwaliteit, service en productkennis blijven troeven die het koopgedrag van klanten bepalen.
Online marketing
Blogs, socialmediaposts op diverse kanalen, website ... You name it, we do it.
Je zaak ruimere zichtbaarheid geven?
We spreken af. Onze visie zorgt voor een klare kijk.