Markey

Ambachtelijke authenticiteit gegroeid uit een tachtigjarige traditie van smaak. Markey staat synoniem aan versheid, kwaliteit en eerlijke prijzen
Logo

De uitdaging

De toekomst is aan de jeugd. Jonge ondernemers die na de overname hun eigen accenten in de familiezaak willen leggen, het is de logische stap en gelijk hebben ze. 

Om dat concreet te verwezenlijken kwam Markey bij Black and White Company aankloppen. Met duidelijke vragen. Hoe krijgen we meer volk over de vloer? Hoe kunnen we meer bekendheid buiten de regio creëren? Hoe frissen we het imago van Markey op? 

Van strategie tot moodboard, van moodboard tot concept

Een gesmaakt concept. Een sterk campagnebeeld waarin de versheid en de kwaliteit van het vlees centraal staan. Een visueel visitekaartje. 

Smaken en geuren worden benadrukt door de puurheid van de producten onverbloemd in beeld te brengen. De zintuigen worden geprikkeld. Honger krijg je met de ogen. 

Inspirerend ingevuld, uitnodigend uitgewerkt

Black and White Company creëerde diepgang door het totaalconcept van Markey vorm te geven. Hoe? Door de juiste boodschap op de gepaste kanalen te verspreiden. 

Verrukkelijke video

Wat kan je met de producten van Markey doen? Heel wat. Om de klanten te inspireren ontwikkelde Black and White Company deze video. Het aanbod promoten, de bezoekers bezielen en de eetlust stimuleren. Dat is de boodschap die de klanten in de winkel en online te zien krijgen. Honger naar meer? Mooi zo. 

 

Volgende case

Wynant-Broekaert

Een ronkende naam in de ruime regio van Kortrijk als het op kwaliteit en service in elektronica aankomt.

Bekijk de case

Let's create together

Terug naar boven